SERAGAM HITAM

salam pagi jumaat semua...

lama dah rasanya aainaa tak post entri lagu² ni kan...apa angin ntah pagi ni teringin bebenor nak layan lagu ni...wah! memang lama giler aainaa tak layan...ahahhaaa...lagu zaman sekolah plak tu...wakakakkakaa...layankan je la aainaa oi...memang mood nak layan lagu lama² ni...nak wat camne....uhuhuhu...



layan lagu lama...gambo pun harus lama..wwakakakka...


ops! lagu pe yang aainaa layan ni? aainaa dok layan lagu kristal pagi ni... feel rock kapak menjelma... ahahhaa... layan lagu seragam hitam versi suara Razlan masa remaja... ahahahaa... seronok²... jom²!






Seragam Hitam (Kristal)

Ku suka kau suka
Nak tunggu apa
Kepala dah layan
Mata dah kenan
Masam manis pedas
Sesedap rasa
Tinggal kau nak kunyah

Ku cinta kau cinta
Nak tunggu apa
Apa nak jadi, jadi
Live and let it be
Ku suka pakaian
Seragam hitam
Kau pun suka busana yang
Serba hitam

( korus 1 )
Itulah satu petanda
Jiwa kita sama dan serupa
Nak tanya siapa lagi
Kalau bukan hati mu sendiri
Zaman kini serba pantas
Lambat sikit kita 'kan dipintas
Takkan nak sampai mimpi
Baru nak kau pasti

( korus 2 )
Dalam seikat daun sirih
Mana boleh tak boleh
Jumpa sehelai sirih
Bertemu urat
Dalam seikat daun sirih
Mana boleh tak boleh
Jumpa sehelai sirih
Bertemu urat

( ulang korus 1 & korus 2 )


*pergh!!! memang layan la...ahhahahaa...^_^

6 comments:

Kie-yu

one of most fav songs mse kt asrama dulu~
mengimbau memori!
tenx 4 sharing ;)

Nur Aainaa Khairunnisa

yup...lagu feveret aainaa gak ni....welkam² no hal nya...=)

sweeTSour

rupanya kita sama..keyyah suka jugak lagu ni...syok2..

Nur Aainaa Khairunnisa

keyyah...cayalah...rock kapak tu...weeehuuuu...=)