29 Mei 2010...KAWIN...!!!!

salam semua....

hari ni dah hari selasa....ehehehe...ari sabtu lepas 29 mei 2010...sorang lagi anak sepupu aainaa selamat melangsungkan perkahwinan nya...alhamdulillah meriah...



mak ngan cucu sedaranya Balqis


aainaa ke kenduri anak sepupu lewat skit sebab kebetulan dekat umah pun ader kenduri kawin....so g yang dekat ngan umah dulu la...baru ke umah abg spupu aainaa ni...sebenarnya umah abg spupu aainaa ni takde la jauh ngan umah aainaa...kira cam taman sebelah je...lebih kurang camtu la....ehehheee...



pasangan pengantin melangkah ke pelamin


anak abg spupu yang kawin ni anak sulung...Nur Afni Suhaimi...keje kat RTM Pahang sebagai DJ....sekali sekala de gak baca berita untuk berita Wilayah kat RTM 1 untuk berita negeri pahang...anak spupu aainaa ni muda setahun je dari aainaa...ehehhee...lebih kurang sebaya jek...



duduk bersanding...sama cantik sama padan..


aainaa sampai² je terus masuk dalam umah...uhuhuu...cuaca panas la...lagipun dah makan kat kenduri satu lagi...sementara menunggu pengantin lelaki sampai...lepak² dulu dalam umah main ngan baby Balqis...cucu sedara mak ni...kira anak spupu aainaa la...baru 3 bulan...sangat comel ok....



abg spupu n kakak sepupu ku....


pengantin lelaki sampai dalam pkl 1.30 camtu....berarak masuk...pastu cam bese la...mula majlis ngan doa...pastu renjis merenjis dari sanak saudara belah lelaki dan perempuan...aainaa kalo waktu camni memang duk snap pic jek.....heheheee.....Uni sangat cantik...dah cam cheryl samad la plak aainaa tengok....majlis nya alhamdulillah berjalan dengan lancar...



abg sepupu menepung tawar....


ciuman dari seorang ibu


memberi pesan kepada menantunya....


mereka diseberang sana....


berehat sebentar di bawah pokok mempelam....


chocolate gift...sedap!


cuma nya aainaa tak berkenan dengan pengacara majlis tu....aduhla bingit telinga ni aainaa dengar...dah cam pengacara budak² skolah tadika jek...terjerit²...ni kan majlis kahwin...proper la skit...nak je sound budak tu...tapi majlis org kan...lantak arr..dah lepas pun....;p

Untuk AFNI dan AZAM...


suka pic ni...tak tau kenapa....^_^

SELAMAT PENGANTIN BARU DAN SEMOGA BERKEKALAN HENDAKNYA... INSYAALLAH... AMIN...


*bulan 6 n 7 ni penuh ngan kenduri anak² spupuku....uhuhuuu....;p

4 comments:

mohd sasuke

wah bestnye kawin..kih3...komen sini ye

Nur Aainaa Khairunnisa

miss....apa yg cantik? pelaminnya kah? orangnya kah?