Perut Ariel (Peter Pan) keluar keris?

BANDUNG - Ketika senario hiburan Indonesia kecoh mengenai tiga klip video seks yang menampilkan pasangan mirip vokalis kumpulan Peter Pan, Ariel dengan aktres Luna Maya dan Cut Tari, keluarga Ariel pula mengatakan bahawa dia mungkin terkena santau sejak beberapa hari lalu, lapor sebuah akhbar semalam.



GAMBAR menunjukkan Ariel dan Luna Maya semasa ditemu ramah oleh stesen televisyen TVONE di Jakarta pada Isnin lalu.


"Beberapa hari lalu, seorang rakan Ariel memberitahu saya, dari dalam perut Ariel keluar bermacam-macam benda termasuk keris dan batu," kata kakak Ariel, Nazlin Fachridzal kepada wartawan di kediaman penyanyi itu di Jalan Tanjungsari, bandar ini semalam.

Menurutnya, dia mengesyaki santau itu mungkin perbuatan pihak yang dengki terhadap kejayaan adiknya dalam industri muzik.

"Kemungkinan memang ada yang iri dan individu berkenaan mahu merosak imej adik saya di mata umum," katanya.

Tambah Nazlin, dia bukan mahu mencari publisiti murahan tetapi mendedahkan perkara tersebut sekadar untuk memaklumkan kepada orang ramai tentang keadaan adiknya.

"Selama ini banyak berita yang dilapor mengenai adik saya. Ya, inilah keadaan terkini Ariel supaya masyarakat tahu kejadian yang menimpa adik saya di sebalik kontroversi kes video lucah itu," tambah wanita berkenaan.

Terdahulu, kira-kira 50 orang daripada Front Pembela Islam (FPI) di Kota Bandung, mengadakan tunjuk perasaan di depan rumah Ariel.

Wakil Ketua FPI Bandung, Muhammad Anshori berkata, laporan mengenai klip-klip video seks itu telah memalukan Indonesia di luar negara.

Selain kediaman Ariel bantahan turut diadakan di depan kafe milik Luna Maya di sini.

Luna Maya ialah kekasih Ariel buat masa ini manakala Cut Tari ialah bekas kekasihnya. - Agensi


sumber dari KOSMO

2 comments:

Unknown

waduh-waduh...gamat....

Nur Aainaa Khairunnisa

uhuhuuu...gamat de kat langkawi...lalallaaaa...;p