Anak Sepupu ku Kawin lagi


salam malam rabu semua...
dah lama rasanya aainaa tak menulis entri ni... kalo ader post pun pendek jek... hujung minggu baru ni agak kesibukan dengan majlis perkahwinan aainaa... dari jumaat malam sabtu sampai la abis kenduri di sebelah pihak lelaki pada hari ahad... anak sepupu aainaa ni perempuan....^_^




baca tajuk entri tu... jangan ader yang salah faham... bukan anak spupu aainaa ni kawin banyak kali... tak!!!! maksud aainaa kali ni anak spupu aainaa lagi kawin... bulan lepas dah selesai sorang... kali ni sorang lagi... bulan depan???? ader lagi 2 orang bakal menyusul... waaaaa.... memang betul la anak sepupu ku kawin lagi... makcik nya???? tunggu dulu la ye....;p



masa akad nikah....pengantin lelaki baca sendiri tau khutbah nikah...=)


anak sepupu aainaa yang kawin ni namanya Nur Liyana.. atau ktorang panggil angah atau yana je.. sebab die anak no 2... beza umo ngan aainaa,die muda setahun je... pasangan nya plak nama sharafuddin... atau panggilannya pudin... dua² ni keje pejabat agama... yang beza nye daerah lain²... ehehheee... pada hari jumaat malam sabtu tu berlangsungla majlis akad nikah... pukul bape? dekat² pkl 11 la... maklum la... cuti sekolah kan... kenyang tok kadi makan kenduri saje.... pasangan selamat di ijab kabulkan dengan sekali lafaz je.... (yeke sekali lafaz??? ermm....)... dah setel semua... cam besela... acara menyerahkan mas kahwin dan membatalkan air sembayang... n bergambar....



acara membatalkan air sembahyang



bergambar bersama ahli keluarga


keesokkannya... berlangsungla majlis persandingan di sebelah pihak perempuan... majlis berjalan lancar dan meriah... ramai tetamu termasuk saudara mara yang hadir memeriahkan dan meraikan mempelai... masa ni la akan jumpa saudara mara yang dah lama tak jumpa kan... mane yang tak kenal... masa ni la baru berjumpa... ehehheee... kan...



pengantin bersama keluarga pihak lelaki


pada hari ahad nya majlis bertandang ke rumah pengantin lelaki plak... umah pengantin lelaki takdela jauh mana... dekat je... tapi memang seronok... sebab lama tak kumpul ramai² kan... tapi penat gak la.... ehehhee... apapun... alhamdulillah semua nya dah selamat.....



alamak!!! kain tersangkut kat kasut la plak....



seiring dan sejalan...^_^


untuk angah dan pudin

SELAMAT PENGANTIN BARU DAN SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT....INSYAALLAH...AMIN....



keluarga pengantin perempuan....aainaa pun de terselit kat situ...ehehehhee...;p


*bulan 7 ni akan ader lagi 2 kenduri kawin anak sepupu ku.....^_^

2 comments:

iqbalsyarie

yg kain tesangkut tu kesian.mesti agak segan.kan?

Nur Aainaa Khairunnisa

hehehee...masa tu masa mula berarak...takde seganla...dengan gentle nya pengantin lelaki tolong....sangat sweet...=)