TAG 1 dari madihah

entri hari just nak selesai kan TAG yang di terima....dari madi...tapi dah penah wat sebenarnya....takpe...tak kisahla...aainaa wat jek...=)

Bekas kekasih saya adalah
adalah....ade ke masalah nya...huhuuu...

Saya sedang mendengar
bunyi kipas

Mungkin saya patut
menjauhkan diri

Saya suka
edit gambor....

Sahabat-sahabat baik saya
di alam maya pun ader...realiti pun ader...by hp pun ader...

Saya tak paham
kenapa susah nak jaga hati sendiri

Saya kehilangan
arwah abah saya

Ramai yang berkata
saya ni sombong

Makna nama saya
cayaha si cantik mata sebaik-baik wanita

Cinta itu adalah
indah...tapi susah untuk di ramal

Di suatu tempat, seseorang sedang
menunggang motor

Saya akan cuba
untuk tidak cepat sentap

Ayat SELAMANYA membawa maksud
infinity

Telefon bimbit saya
nokia...dulu kini dan selamanya....;p

Bila saya terjaga dari tidur
tengok hp dulu...dah pukul bape...ahahhahaa...

Saya paling meluat apabila
org yang gedik tak bertempat

Pesta/Parti adalah
tempat yang ramai orang

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
kucing saya

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
kanak-kanak riang

Hari ini
hari cuti untuk Pahang

Malam ini saya akan
tdo seperti biasa

Esok pula saya akan
kuar jalan² kot

Saya betul-betul inginkan
kebahagiaan di dunia dan di akhirat

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
apsal makin gelap ni....ahahhahaa...;p

Pusat membeli-belah atau arked permainan
syok kalo perhati gelagat orang

Makanan Barat atau Jepun
barat kot....

Bilik yang terang atau gelap
gelap

Makanan segera adalah
cepat

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
syampu....

Siapa yang anda nak Tag?
sape yang rajin nak wat