Nur Kasih ke Layar Perak

salam pagi rabu semua.....

pagi ni online...seperti biasa jalan sana...jalan sini...jenguk sana...jenguk sini....buka paper online....pastu bila buka UTUSAN online...satu artikel hiburan yang sangat menarik perhatian aainaa...pasal pe ek? " Gelombang kedua Nur Kasih ".....wah....dahla drama ni penah menjadi fenomena yang cukup besar tahun lepas....kali ini katanya bakal ke layar perak....benarla seperti khabar angin yang penah di dengar tahun lepas....syok²...tak sabar nak tunggu ni....ini ader sedikit artikel nya.


"DRAMA bersiri Nur Kasih sememangnya telah mencetuskan fenomena luar biasa sejak mula ditayangkan pada 29 Mei tahun lalu.

Tidak ada siapa pernah menyangka dan menduga drama tersebut mampu mencatatkan jumlah penonton yang begitu tinggi sehingga mencecah 4.3 juta orang.



Tidak cukup dengan itu, apabila ia ditayangkan semula, rekod luar biasa juga dicatatkan oleh Nur Kasih apabila dua juta orang menontonnya. Sekali gus meletakkan Nur Kasih sebagai drama bersiri paling popular dan paling ramai ditonton di Malaysia



Memang tidak dapat disangkal lagi, kisah yang dipaparkan dalam siri itu mengambil pendekatan berbeza dengan apa yang ditonjolkan dalam drama Melayu lain.



Bukan sekadar jalan cerita serta lakonannya, tetapi kekuatan Nur Kasih juga terletak dari sudut teknikal yang cukup cemerlang sehingga berupaya meletakkan drama itu sebagai produk yang cukup membanggakan."

untuk laporan lanjut sila baca di sini.....UTUSAN ONLINE

*harap² bila di layar perak ni....jalan cerita nya makin menarik....=)

12 comments:

puan sri nurhanis

nurkasih memang bestt sangat2.. (=

Nur Aainaa Khairunnisa

ery...kan....kata nya watak sarah takde kali ni...

Nur Aainaa Khairunnisa

puan sri nurhanis...sama² kita nantikan...=)

puan sri nurhanis

kenapa? ada nurkasih 2 plak ek??

Nur Aainaa Khairunnisa

bukan....akan ke layar perak...maksud nya akan di filemkan...=)

shafiq

rindu nak tengok tiz zaqyah pakai tudung..haha..


My latest entry : Remaja 17 Tahun Di Dalam Tubuh Bayi

puan sri nurhanis

ohh ye kee.. hehe.. besst nyee.. x sabar nak tgok.. (=

Nur Aainaa Khairunnisa

ehehhee...tau takpe....excited nak tunggu kemunculannya...=)

Cik Norfa

aku pun layan nur kasih...jalan cerita dia menarik dan sinematografi dia pun cantik...

suka giler watak nur amina..tapi takde la suke sangat pelakon tu..tapi dia memang cantik pun pd aku.

Nur Aainaa Khairunnisa

cik Norfa...betul² sinematografi nya memang sangat cantik....ehehhe....=)