Makan² Hari Ibu

salam semua....

apa lagi kali ni aainaa nak tulis ek....erm...pasal semalam la....semalam kan hari ibu...dan semalam gak ari yang agak bz tuk aainaa...tak penah² wat sebelum ni...kalo selebrate pun just makan² kat luar jek...tapi semalam tetiba kerajinan dalam diri menjelma nak sedia kan semuanya sendiri...

bermula dari tengah hari sampai la ke petang tu....duk di dapur jek....mula² ngan memerap ayam ngan rempah² tuk wat satay...pastu wat kek coklat tuk mak...then wat kuah kacang tuk makan ngan satay...pastu rebus nasi impit segera....last skali bakar sataynya....agak memenatkanla...tapi demi mak... no hal la....malas nak citer panjang....kita tgk pic je la ek....takde la beria sangat sambut nya...simple² jek....ehehhehe


aainaa ngan mak


my luvly MOM


mak ngan along


kek coklat ku


makanan yang di sediakan olehku...


nak jugak...;p


nyum²...sedap....=)


tengah makan sempat g jeling tu...ehehhe...;p



*alhamdulillah...seme plan semalam berjalan lancar...^_^


2 comments:

FarhanaDr

Okeyhhhhh.. Boleh kawen daaaaa pasni.. Hebat masak.. :)

Nak jadikan aainaa sifu laa mcm ni.. Boleh tak? Tapi FOC laaa.. Boleh ek? ;p

Nur Aainaa Khairunnisa

boleh sesangat.....tapi.....siapa calonnya....lainla kamu hana....lalalalaa....;p