Sinar Juara Af8 SHAHIR

salam pagi Ahad semua...

walau semua dah tulis pasal sape juara AF8....aainaa nak tulis jugak...hehehe...walau agak lambat kan....maklum la tak de astro kan...layan kat tenet je la....seperti yang semua sedia maklum...SHAHIR merupakan juara baru AF8...seperti yang aainaa jangka...berdasarkan pengamatan aainaa, selepas tersingkirnya die aritu...fenomena Shahir mula memuncak....dan akhirnya...TAHNIAH untuk Shahir...


pada malam final SHAHIR telah membawakan lagu Biru Mata Hitamku dan Kebahagian dalam Perpisahan [lagu baru].....naib juara pula adalah ADIRA membawakan lagu Tiru Macam Saya dan Ku Ada Kamu[lagu baru]... manakala nombor tiga adalah membawakan lagu DAUS Dokter Pakar Cinta dan Kenapa? [lagu baru]... keempat MAULANA dengan lagu Susun Silang Kata dan RSVP [lagu baru]...dan kelima sudah semestila IWAN membawakan lagu Relaku Pujuk dan V.I.P[lagu baru]


antara lagu² baru mereka ni yang mesra telinga bagi aainaa semestinya la Kebahagiaan dalam Perpisahan[shahir], Ku Ada Kamu[Adira] dan V.I.P[Iwan]...yang lain...kurang skitla...ini just pandangan aainaa la...


apapun TAHNIAH untuk semua pemenang...dan bila dah jadi juara ni jangan la lupa diri dan jasa peminat... jaga tingkah laku....ingat kuasa peminat tu kuat....dan kerana peminat juga la anda berada di tahap ini





Kebahagiaan dalam Perpisahan

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti

Chorus:

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

(ulang chorus)

Kebahagiaan.. dalam perpisahan..


*Tahniah sekali lagi untuk semua pemenang.....^_^


4 comments:

NiZaM Limited

dah agak dah dia menang..grr.r...

Nur Aainaa Khairunnisa

kan....harapnya die tak hampakan peminat die la lepas ni...=)

sweeTSour

yup suka lah lagu ni :).. suka shahir jugak...hehe

Nur Aainaa Khairunnisa

kan keyyah....suka lagu ni masa trek selebriti lagi....;p