Sahabatku NURSYAHIDAH BINTI AZHARI EFFENDI

NURSYAHIDAH BINTI AZHARI EFFENDI..... camtula nama penuh kawan aainaa yang sorang ni.... seorang yang kurus tinggi... ehehhee.... mengenali ida pada permulaan kelas sewaktu pra-diploma dulu.... aainaa sama kelas ngan ida... persahabatan kami alhamdulillah masih lagi bertahan sehinggalah ke hari ni... yup sudah masuk tahun ke 8 kami saling mengenali dan banyak jugak yang kamu lalui bersama... pahit manis... masam masin... seme ader... kan... kan... kan...


bermula dari satu kelas.....masa dip kita mula serumah...macam² pe'el ader...hehheee...tapi tetap happening kan....banyak yang dah kita harungi bersama..dari pra sama kelas...masa dip pun kita masih di kelas yang sama...banyak kenangan manis kita lalui bersama terutama nya masa kita satu umah semangat nak g BTN asas n lanjutan..sanggup ni g bandar cari kedai bundle semata² nak cari baju lengan panjang nak bawa masuk utan ni...ehehehe...pastu dengan ke'bz'an masa kita wat projek FIESTA MERDEKA sama²....seronok²...andai dapat di kembalikan kenangan itu....


tipula kalo dalam satu² perhubungan persahabatan tu kita tak pernah bermasam muka...kita pun pernah mengalaminya...walaupun bukan bergaduh tarik² rambut sampai guling² (melampaunya penerangan ni...;p)...tapi kita pernah juga mengalami musim dingin dalam persahabatan...kurang bercakap dan masing² wat hal sendiri padahal satu umah dan satu kelas... terutamanya masa semester akhir...kan...kan....


tapi itu seme dulu...sudah lama berlalu....setelah hampir 4 tahun tak berjumpa....buat pertama kali nya kita kembali bertemu masa kami² wat kejutan lawatan ke umah ida masa ida wat kenduri doa selamat sebelum berangkat ke india untuk sambung master.....dengan penuh keyakinan ida tanya datang tak aainaa cakap tak g...skali kami bertiga dah terpacak depan umah ye....sangat rindu waktu itu...maklum la dah lama tak jumpa kan.....ehehhee...


untuk cikNurSyahidah binti Azhari Effendi, saya Nur Aainaa Khairunnisa binti Ahmad ingin mengucapkan....

"SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN YG KE 26... SEMOGA SEGALA YANG DI CITA AKAN DI CAPAI... DAN SEMOGA KEBAHAGIAAN SENTIASA MENJADI MULIK KAMU.... INSYAALLAH... SAYA MENYAYANGI KAMU WAHAI SAHABATKU"
semoga keberkatan dariNYA sentiasa bersama kamu...amin....


4 comments:

miss hav0c

zum geburtstag viel gluck utk kawan awak ye..kawan leklok tamo gado2 ye..



anda follower saya? sila ambil award anda!

Admin

salam.nak buat gambar dalam sulaman tak?cubalah tengok kat http://mumcollections.blogspot.com .manan tau ada yg berkenan.saya pun ada follow awak.nanti sudi2 follow saya ye.TQ

Nur Aainaa Khairunnisa

miss havoc...insyaAllah....=)
ader award? ti aainaa amik ek...

Nur Aainaa Khairunnisa

admin...ok...nanti saya follow...