Kenapa 2 Bungkus?

salam hari Isnin semua....
mari kita mulakan minggu baru dengan semangat 1Malaysia... yeay!!!! (cam kenal plak ayat ni....uhuhuhuu....;p)





semalam masa lepak-lepak dan termenung sorang² dalam bilik sambil layan cd tetiba teringat kandungan msg ngan member yang sorang ni yang baru lepas makan maggie goreng 2 bungkus.... agaknya kenapa lelaki kalau makan maggie mesti dua bungkus? sebungkus tak cukup ke? ada ke perempuan yang makan maggie sampai 2 bungkus?




Aainaa selalunya kalau makan maggie paling kuat pun sebungkus je....itu pun belum tentu abis...kalo nak kasi abis pun kene wat kuat sikit.. takpun wat keringla....kalo tak memang tak akan abis punya dan akan di kongsi dengan orang lain la jawabnya... pastu kalau aainaa makan maggie mesti nak kene masak dulu....tumis bawang, cili padi siap..ehehhee..cam ngajar masak la plak...ehehheee...;p




bila bercakap pasal maggie ni...waktu paling kerap aainaa makan maggie semestinya zaman blajadulu... uhuhuu.... setiap kali dapat duit loan n kuar shopping beli barang keperluan, maggie mesti termasuk dalam senarai barang yanga akan di beli dan akan di buat stock...besela bekalan tatkala kekeriangna nak makan di luar atau dah takde barang nak di masakkan...maggiela pasti menjadi pilihan...kan..kan..kan...

*tapi ader yang cakap tak elok makan maggie ni...dan ader yang cakap ok jek....


12 comments:

sebelas

perhh..makanan yang kadang2 jadi rindu bile tk makan :)






http://nomborsebelas.blogspot.com

FarhanaDr

Ade jek.. Saye laa yg makan 2 bungkus.. Muahahahaha.. Tapi skarang dah jarang makan maggi.. Heeee..

Amieynna Amin

salam..
betul2..
masa study dulu semua perasa megi n jenama megi disebat..
hehe
nasib x botak kepala..

Nur Aainaa Khairunnisa

sebelas....kan...sesekali mesti nak makan meggie gak...ehehee..;p

Nur Aainaa Khairunnisa

hana? yeke? aainaa sebungkus tu pun kekadang susah nak abis...uhuhuu...;p

Nur Aainaa Khairunnisa

Amieynna....eheheee..aainaa cuma penggemar maggie kari...yang lain tak masuk sangatla....=)

~M.i.z.D.i.e.L.a~

Wahhhhhhhhhhhhhh..sedapnya.........

Nur Aainaa Khairunnisa

diel....yg pic 1st tu sangat menyelerakan....=)

Hazwan Hakim

sbb lelaki suka mkn maggie dua bungkus seklai mkn kerana lelaki perlukn lebih kalori daripada wanita...so..lelaki kena mkn bnyk...hhe

Nur Aainaa Khairunnisa

owh begitu ke? kamu pun sama ek hazwan? makan 2 bungkus?

sukiminna

knape dalam post ni nmpk cam sedap jek megi tu..aku masak xsedap pun..huh. :(