Gelagat TEJA dan TJ...comel...♥

salam pagi isnin semua...

pagi ni just entri santai-santai dan cuci mata... ehehhee... cuci mata apa la tu ek.... aainaa kan memang suka kucing dan ader bela banyak kucing kat umah ni... dan bersilih ganti kucing nya.... yela ader yang lari...ader yang mati kan....


baru ni ader lagi 2 ekor anak kucing baru di lahirkan...ni dah besar sikit...dah pandai main²...bergurau....comel....sempatla aainaa snap pic dua ekor ni...nama ape? ahahhahaa...tak tau nak letak nama pe...satu TEJA dan sekor lagi TJ....sebab pe? sekor jantan dan sekor lagi betina...ehehhee...jom layan pic ni...

















ENJOY!!!!!!

*comel...comel...comel...♥


6 comments:

sweeTSour

uik comel sangat kucing2 ni..Keyyah suka kucing tp xsuka bela..hehe

Nur Aainaa Khairunnisa

ehehheee...comel kan...family aainaa memang suka kucing...=)

Azrul Hisham

olololo...comeynya anak kucing tu... :)

Nur Aainaa Khairunnisa

azrul memang sangat comel n manja....=)

Nur Aainaa Khairunnisa

erma...nak satu? uhuhuuu....sayang la...