siapa aku???

siapa aku untuk kamu...??? sahabat yang membantu atau selalu menyusahkan? kenapa persoalan ini di timbulkan? ntah... persoalan ini selalu bermain di mindaku....ku cuba untuk memberikan yang terbaik dalam setiap persahabatan yang terjalin....


kadang-kadang diri ini terfikir sendiri, adakah diri ini terlalu menyusahkan kawan-kawanku... bertamu tatkala tidak diperlukan... mengunjungi tatkala tidak diminta... membantu tatkala segala sudah lengkap...


ya...memang di akui.... diri ini punyai kelemahan diri... mungkin kelemahan itu membuatkan kamu semua tidak senang dengan diri ini... maaf andai diri ini tidak menyenangkan kamu... ku akui... diri ini bukan yang terbaik... maaf andai diri ini menyusahkan.....



*mood :- serabut!!!


4 comments:

FarhanaDr

Siapa kamu? Kamu kan aainaa.. Hehehe.. ;)

Adoi.. Usah dipikirkan sgt.. Yg pnting kita tahu kita dh jadi yg terbaik untuk sahabat kita.. ;)

Nur Aainaa Khairunnisa

yes! saya aainaa....=)

tu la kan...memang tak pk...tapi pabila sesekali terpk tu yang siap wat luahan perasaan tu...huhuhu....;p

makdara terdiva

jgn serabut2 aainaa cyg..
think positif k..

cepat2 rungkaikan keserabutan dikepala tu..

Nur Aainaa Khairunnisa

insyaAllah..tak serabut dah...dah ok ni...time menaip entri ni je rasa serabut....

thanks kak ummi...=)