♥♥♥...sedap...♥♥♥

salam semua...
dah lama rasanya aainaa tak post entri pasal makanan..last rasanya pasal tapai...hehehee...hujung minggu lepas aainaa ikut mak g pasar tani...saje je sebab lama dah tak g...


Ini la rupa emping nya...

kalo kat pasar tani besela makanan kampung dan sayur² kampung seme ader..yang tak penah jumpa pun ader...tengah dok berjalan tu, tetiba aainaa ternampak sesuatu...dah lama tak nampak...pastu terus je aainaa cakap kat mak nak beli...apa agaknya yg aainaa beli tu ek...heheee..aainaa beli emping beras...dah lama sangat tak makan...wah...sangat sedap ok....campur plak ngan kelapa ngan gula ngan garam..memang best...nyum...nyum....

sape yg tak penah tengok camne la rupanya emping beras tu...ini aainaa de sertakan gambonya...


kita sangai skit kasi rangup...baru best makan


kelapa dicampur dengan sedikit gula dan garam


hasil campuran semuanya...sedia untuk di makan...

sape tak penah makan emping???

p/s:- Hana...kali ni entri nya pendek saja ok...^_^

11 comments:

~M.i.z.D.i.e.L.a~

Aainaa...
Diela xpnah mkn emping..
cmne rasanya eh???
hehe (:

razwan jaafar

wan x pnh mkn kot..1st time dgr...huhuhu

Nur Aainaa Khairunnisa

diela...tak penah makan ek???
rasanya??? takde rasa...tawar je...sebab tu makan ngan kelapa campur gula ngan garam skit...rasanya rangup² la...sebab kiter dah sangai dulu...

Nur Aainaa Khairunnisa

wan pun tak penah makan ke...erm...mungkinla..sebab ni makanan lama² kan...hehheee..;p

*wah terasa tua la plak...

~M.i.z.D.i.e.L.a~

hehe..
yeke???
t'ingn nk rasa..
nnt la..
suh aainaa pos skit..
bleh??
hehe (=

Nur Aainaa Khairunnisa

hahahaaa...pos??? dah bis la diela...sini pun susah nak dapat..kekadang je ader..huhuu...;p

~M.i.z.D.i.e.L.a~

Ala..
yeke??
huhu...
Melepas la.. )=

~M.i.z.D.i.e.L.a~

Aainaa..
Mybe takde rezeki diela..
hehe =)

FarhanaDr

Wow.. Fertama kali nengok makanan ni.. Heehee.. Nmpk mcm sodap ajo.. Nnt nak try laa..

Nur Aainaa Khairunnisa

hana..tak pernah makan gak ke??? kenapa ramai yg tau ni...erm....