mat bunga

salam hujung minggu semua...


ni aainaa tengah layan drama kat tv2 ni...tajuknya "Mat Bunga"...lakonan Remy Ishak...memang lawak arrr...dok gelak je ngan mak....memang sangat taksub ngan bungala.. siap leh hafal dan tau apa makna disebalik setiap bunga tu.... kalo orang tengah merajuk nak kasi bunga pe dan seme... siap leh layan citer hindustan...sangat sensitif tentang hati dan perasan...dalam kata lain jiwang la...nak tdo pun kene tabur bunga atas katil dulu...mandi pun mandi bunga..hehehee...;p

persoalannya disini....wah cam nak berhujah bagai je ni..hheee...;p apa pandangan anda tentang mat bunga ni? ok ke tak ok...adekah merimas kan atau anda ok je dengan mereka ni? dan adakah mereka ni tak nampak "macho" kalo mereka ni mat bunga...mereka ni bukannya "lembut"...sekadar agak "jiwang" je....


erm...kalo aainaa la...aainaa ok je ngan lelaki² yang sebegini...yang memahami keperluan dan kehendak wanita...tapi bukan la nak kata lelaki² lain tak memahami...jangan plak salah faham...tapi seronokla... mereka² ni cam lebih prihatin akan keperluan sekeliling serta sensitif pada persekitaran...tapi kalo terlalu sensitif dan emo payah gak...yela...setiap perkara tu mesti ade pro dan kontra nya kan...ada kebaikan dan keburukannya kan...


apa pun sebenarnya tak kisah la mereka tu mat bunga ke...mat besi ke...mat motor ke dan sebagainyala...yang pentng jadi diri sendiri dan menyenangkan orang lain...barula hepi hidup ini...sekian...

wassalam....

4 comments:

shahrinabd

sy pun tgk kejap mat bunga tu kejap tadik. Lucu gle...ntah ada ke tak lelaki yg cam tue ek..

FarhanaDr

Wawawa.. Cite ni okey.. Tapi towards the end mcm mngarut sket.. Ahaks.. Time lpas lagu tak bisa memilihmu.. Perggghhh..

Nur Aainaa Khairunnisa

shahrina...tu la...ader ke lelaki seperti itu di dunia realiti?

Nur Aainaa Khairunnisa

hehehee...citer ni aainaa sngat geram dengan tony eusof tu...