Telur Penyu

Assalamualaikum sahabat² semua...sihat? harap sihat sentiasa ok...


telur penyu setelah direbus. tapi mak
rebus separuh masak. sebab mak suka makan
yg camtu....

entri hari ni hanya entri pendek sahaja...sekadar ingin berkongsi...aainaa nak berkongsi pasal telur penyu...siapa di antara anda² semua yang pernah tengok dan makan telur penyu?


isi dalamnya yag dikeluarkan

hari tu masa g bayar bil, mak tetiba cakap mak teringin nak makan telur penyu...so pas g bayar bil aainaa ngan pun g la kat area bus stop kat benteng...kat kedai² situ kadang² ader jual telur penyu....cari punya cari...akhirnya jumpa juga....harga nya takyah citerla...giler mahal....harga untuk 5 biji telur penyu RM 17.....dek kerana mak teringin beli jugak....

meh sini aainaa kongsi kan isi dalam telur penyu ni...heheee.....


kuning telurnya

*aainaa tak makan telur penyu ni.....takleh masukla...huhuu...tapi mak memang suka...mak citer masa mengandungkan kitaorang 3 beradik, mak mesti mengidam telur penyu ni ngan air kopi cina...yg lekat makan telur ni along ngan angah jek...aainaa takleh masuk la....tak suka.....

4 comments:

Farhana

Wahhhh.. Sedapnye telur penyu.. Huhu.. Dah lama tak makan.. Lama gilerrr.. Ada dalam 10 tahun kot.. Wakaka.. Dulu slalu makan sbb dok sarawak.. Kalau abah pi sabah, mst abah bawak blik telur penyu.. Wah.. Meleh lak air liur sbut pasal telur penyu nih.. Huuhuu.. Rasanya yg lemak.. Pergghhh.. Tak tdo mlm ni.. Huuhuu..

Aainaa.. Gamabr da siap? Wakaka.. =p

Aainaa Khairunnisa

hana suka ke? aainaa tak suka....dari dulu mmg tak suka....takleh masukla...

apa? gambar? tak mula pun lagi....hahhaaa....not in mood untuk melukis la...ti kalo aainaa dah wat aainaa kasitau k....tapi jangan terlalu mengharap...takut tak menjadi....;p

pal7

ainaa..
lama x mkn telur penyu..huhu..
nak nak...

Aainaa Khairunnisa

kamu slalu lambatla pal....
dah abis...suka ke?