Adik Kecikku


Arina Nafisa

hoyey!!!!!! esok adik kecik ku balik......wah tetiba jek gembira ni.....hehheeee......=)

ok..mari aainaa ceritakan....mak aainaa dari dulu jaga anak org...tak ramaila...dalam satu² masa tu mak amik sorg atau pun 2 orang baby......

adik kecikku ni mak aainaa jaga dari lepas pantang...skang dah 4 tahun umonya....namanya Arina Nafisa.....sangat comel dan mulut nya mmg becok....2 bulan lepas mama adik kecikku kena tukar keje kat kl....so tak jumpa la....skang ni mama dier dapat tukar balik kat kuantan...dan esok dier akan kembali ke rumah ku....hoyey.....rindu sangat ngan adik kecikku itu.....


Aainaa dan Arina


4 comments:

Nur Farhana

Boleh kawen daa ni.. Pandai jaga anak.. Btol kan fairuz? Kan kan kan??? Heehee..

Aainaa Khairunnisa

boleh kawin? boleh tu boleh....tapi...calon nya mane?
hahahaaa....;p

pal7

jaga adik kecik baik2..
kalau pal xde calon nant..pal try adik aina ek..hehe

Aainaa Khairunnisa

try adik aainaa yg kecik tu?
biar betul pal...baru 4 thn.....try adik aainaa yg lain la....