Tahniah Chaq dan Fira

Assalamualaikum semua....
entri pendek je untuk kali ni.....

Tahniah buat peserta mentor kumpulan A, iaitu Chaq bersam mentornya Ajai yang layak ke separuh akhir dengan jumlah mata keseluruhan 190 mata....


Chaq bersama Mentornya Ajai

Tahniah juga buat Fira dan mentornya Lah Ahmad turut sama layak ke separuh akhir dengan mata keseluruhan 162 meninggalkan EVO cuma beza satu mata....ku memang jangka fira akan lepas dengan persembahan yang mantap semalam...sorry EVO....


Fira bersama Mentornya Lah Ahmad

4 comments:

Nur Farhana

Fira hebat smlm.. Tahniah pada Jac and protege sbb tak msuk.. Hahahaha.. Kejam gilerrr ayat.. Huhu.. Tp nk wat camane, brlagak jek nengok mamat jambu kening susun tu.. Huuhuu.. Tahniah wat depa dua.. Brdebar tggu kputusan Fira dgn Evo smlm.. =p

Aainaa Khairunnisa

jac nangis beriya semalam...mesti jangka dorg dapat masuk...skalo fira punya markah semalam paling tinggi...rezki fira dan juga rezki lah baru dapa baby...

kamu maksud hairul ek? ku tak bape suka sore dier...sore sani lagi best....=)

pal7

umah xde tv..
cmner nk tgok?..huhu

Aainaa Khairunnisa

camner nak tgk? internet kan ader pal....=)