tahniah wat Blackm protege Mas Idayu yang layak ke peringkat separuh akhir seperti yang dijangka dengan mata keseluruhan 200 lebih, jauh meninggalkan peserta lain.....
Finisher AKRAB Merdeka Virtual Run 69KM
-
Alhamdulillah... akhirnya berjaya juga Mia selesaikan misi 69km. Brisk
walking secara runcit-runcit dalam bulan Ogos ini. Sebelum ini Mia ada
cerita kisa...
5 days ago







4 comments:
erk..
umah x de tv..
nk tgok gak..huhu
tgk kdaila....
aku pernah sama2 menari ngan thye..satu kumpulan time tu kat stadium tertutup nilai n9..sempena perhimpunan siswa merdeka..thye time tu menari utk kumpulan kebudayaan jabatan..kami menari wakil ipta..hehehe
wah yeke....boy pun penari ke? heheheee....;p
Post a Comment