Kain...kain.....



"kain....kain...."

wah...bunyi cam penjual kain la plak ek....kain....kain....

erk....apa motifnya....huhuuu....ini kain pasang yg telah di beli n belum di jahit lagi....
waaaaaaa......banyaknya....malas nya nak jahit....malas nak potong..waaaaaa.....

ini la tugasku kalo dah ada kain pasang berlambak ni....aduhai mak ku rajin sungguh beli kain pasang...yg kene potong n jahit ni diriku jugak....w'pun tak penah blaja jahit baju...tapi dah 3 tahun aku jahit baju kami 2 branak...nasibla dalam kuarga ku hanya aku ngan mak je perempuan...kalo tak mau lenguh aku mengadap kain² ni....

aku malas bab potong memotong ni...malas nak ngukur...kalo dah start jahit ni mmg laju jek....tapi takpe..akan tetap ku tunggu mood kerajinan ku untuk menjahit....huhuuu......

4 comments:

pal7

wah..
macam ni leh la nk tempah baju kat aina yek..order satu percuma satu ek..hehe

Aainaa Khairunnisa

boleh...order baju melayu dapat baju
kurung...ok camtu pal?

aimanhaQimy

aiman baru jer hantar baju melayu .. tuk hari raya nti.. 7 helai.. sbb nak raya seminggu dgn sakannye nti hehehehe :)

Aainaa Khairunnisa

hahahaaa..takde maknanya.....;p