Akan Ku Bawa

Assalamualaikum seme....entri baru lagi di pagi hari....

kali ini tajuknya cam nak bawa hati yang lara jek...eh bukan²...jangan salah faham...huhuu....baca sampai abis baru la tau apa yg nak di citer nya k....

setiap kali kuar umah mesti setiap daripada kamu akan ada barang² penting yang akan dibawa bersama...tak kirala kamu lelaki atau wanita kan.... begitu juga ngan aainaa...heheeee...nak tau apa dia? mari kita selongkar handbag aainaa...(wah ader handbag ke????) hhuhuu.....



Yang pertama sekali dan yang amat penting skali wallet ku...kalo takde wallet ni camner nak kuar g memaner....seme duit,kad bank, ic, gambar mak abah ada dalam tu...takde IC kang sia² je kene tahan sbg PATO kang...owh tak sanggup...aku anak MALAYSIA ok...anak jati PAHANG.....;)


dua² masih di pakai..tapi 6600 tu mak pakai...
tapi aainaa yg pegang


Yang kedua penting ader and akan ku bawa bersama semestinya hp ku....harus di bawa....barang keperluanku tu....nak call org...nak sms orang...bosan² leh dengar lagu...nak snap picture lagi...huhuuh.....hp ni angah aku hadiahkan tahun lepas...ader sentimental value ni..TQ angah...wah tetiba...


kesayanganku ni

Aainaa ni sbnrnya gila amik gambar dan bergambar, dan seharusnya kamera ku ini ader bersama sentiasa....w'pun kdg² tak pakai sbb slalu amik gmbr ngan kamera hp ku....namun kameraku ini harus sentiasa dibawa. teringin gak nak pakai kemara yg canggih² tu...yg harga puluhan ribu tu..yg ader lense dasyat² tu...tapi tak mampu lagi....dah ader yg ni pun dah syukur alhamdulillah...=)



earphone ni kenela bawa...kalo tak bawa,bosan² nak dgr lagu camner? tak sukala pasang lagu kuat² guna spaker hp tu....tak puas dengar...hheeee...;p



ini pun penting gak ni...dari zaman kolej lagi benda ni mesti ader dalam beg aainaa...senang kalo tetina memerlukan..aainaa akan sentiasa pastikan panadola akan ader dalam beg...manerla tau kot² tetiba pening ke apa..berguna gak panadol tu....



satu lagi sebelum terlupa...aainaa akan sentiasa bawa thumbdrive aainaa walau kemana saja ku pergi...manerla tau kalo tetiba memerlukan...

wah panjang plak entri kali ni...sekian dulu unutuk entri kali ini....itu je la yang ado dalam beg ku...kalo nak ikut ader lagi, tapi itu je barang² penting...yang lain hanyalah barang² make up ku....okla sampai di sini dulu....

anda² seme plak apa barang yang mesti dibawa bila kuar??????

8 comments:

pal7

nasib baik ada handbag..leh letak banyak2 barang..
kalo pal nk letak brg2..penuh poket nih kiri kanan..haha

tp biasanya..handphone ngn beg duit jek yang ade pun nak dibawa..hehe..


*pahang kat maner?..

Aainaa Khairunnisa

mmg ader handbag,tapi wallet n hp tetap letak dalam poket suar...tak brani la nak letak dalam handbag...

pahang katne? kat kuantan....knp? pal org mane?

Nur Farhana

Pal org johor.. Sama dgn diriku.. Ahakz.. Ececeh.. Tlg jwab lak..

Aainaa.. Fon kita sama laa.. N81 ke???

Ptut laa bnyk brgambor.. Kamera di bawa ke mana jua.. Hik hik....

Aainaa Khairunnisa

a'ah...kita pakai n81...angah aainaa kasi...dier sian kat adik dier ni lama sangat dah pakai 6600 tu....;)

pal7

pal lahir kat johor..
pastu sekolah kat pahang..
pastu merantau lagi pegi johor semula..huhu..

sekolah lagi kat johor..cari makn pun kat johor..

pal dan johor x dapat dipisahkan..hehe

Aainaa Khairunnisa

skolah kat phg katne? skolah pe?

aimanhaQimy

aiman x de beg!!!

kecian kan,,,??

Aainaa Khairunnisa

hahaahaaa...poket suar ader...cukup...;p