3 dalam 1

salam hari minggu semua....
wah kali ni 3 dalam satu plak ek...hehehee...yela dalam satu hari aainaa g 3 kenduri....


AFNI

kenduri yang pertama ni kenduri anak spupu aainaa bertunang...dier wat pagi dalam pkl 11 lebih la majlis nya langsung...agak grand la kenduri nya...penuh gak la umah abg spupu aainaa ngan sedara mara semua...dan AFNI sangat cantik semalam..."Selamat Bertunang Afni dan Azam"...


Afni bersama mamanya


Afni bersama kak spupu ku

lepas abis kenduri kat umah pertama...ktorang gerak plak ke umah abg spupu plak...anak dier kawin gak...agak meriah..memang ramai tetamu yang datang tak putus²...walaupun hari kejap ujan dan kejap tak...aainaa just lepak dalam umah je...duk kumpul ngan anak² spupu²..memang meriah..sangat²...terutama plak bila anak spupu sorang ni ader...kalo angah Yana ni ader memang meriah walau di mana²...



Along Anis dan suami

bila dah dekat pkl 4 camtu baru la ktorang gerak ke satu lagi kenduri kawin adik pada kawan anak spupu aainaa,wanie...masa ktorang sampai dah lengang dah...tapi takpe kami sekadar memenuhi jemputan...lepak² kejap....dorang borak² kap...then balik...tapi tak terus balik umah aainaa...g umah akak sepupu jap...waaa...badan ni dah letih sangat²...tak lama pastu baru balik umah...akhirnya dapat merahatkan diri....sekian dulu entri kali ni...ni ader sikit gambo yg sempat di ambil...


nak jugak angah Yana


Aainaa dan anak² spupu


anak² dara makan kek pengantin


angah Yana, Aainaa dan Wanie


ni la minah kecoh..angah Yana

p/s:- minggu depan ader kenduri lagi....tapi tak pasti aainaa g ke tak ke kelantan..


2 comments:

Farhana

Kembung laa perut mcm ni.. Huhu.. Bnyk sgt pi kenduri ni.. Haish.. Moga2 lekat berkatnya. Heehee..

Nur Aainaa Khairunnisa

hahahaaa...tau takpe...lekat berkat?? insyaAllah...amin...huhuu...;p