Mohd Juara Mentor4 VS FiQ Juara Mentor2????

salam semua....
selamat malam rabu semua... ehehehe...dh lama rasanya tak menulis entri di malam hari...ekekekkee... malam ni citer ap ek yg best kat tv malam ni? erm.... apa ek? ha! malam ni ader "Showdown 2010...Diaries from the Streets"..... pkl 11.30 malam nanti.... ehehhee.... wajib tengok tu....^_^



*pic sumber dari MstarOnline


berbalik kepada tajuk ye semua.... wah! dah kenapa ni? dorang gaduh ke apa? satu dunia dah tahu kan MOHD si protege si ZIANA ZAIN ni adalah juara baru untuk program MENTOR... dan si FIQ ni plak juara mentor musim ke 2... protege kepada AMY SEARCH... pheeewwwiiitttt!!!! dorang gaduh ke? bukan ke aritu elok je dorang ni berduet masa final mentor aritu?



smart tul pic ni...wawawawaaa....lompat jangan tak lompat....
*pic sumber dari
MstarOnline


hahahahhaaaa..... mane ader dorang gaduhla... memandai je kan korang ni... rilek²... bawa bertenang semua... apa yg cuba aainaa sampaikan di sini adalah.... pasal persembahan dorang malam tu... masa dorang duet lagu TIGA MALAM TANPA BINTANG ngan lagu BUJANG SENANG TU.... memang satu kombinasi yang sangat baik dan mantap... aainaa suka... waaaaaaaaaaa........ lagu pun best...uhuhuhu....

ahahahhaaa.... jom kita layan persembahan dorang... TQ la ye pada mereka yg mengupload kat Youtube tu... eekekekkeee... layannnnnn!






*Rooooccckkkkkk uuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!


3 comments:

hazman aka species1980

congrat to mohd n ziana zain....

daud

tq share youtube,
x tgk pun ritu...

Nur Aainaa Khairunnisa

yup! aainaa paling suka persembahan ni...=)