Jiwang Di Pagi Ahad


salam semua...


hari ahad ni takde pape nak wat jadi jom kita layan lagu jiwang ni ek...hahahaaa...kenapakah ngan aainaa ni? ok ke tak? ok je...jangan risau...hehehee.... ni antara lagu feveret aainaa wat masa skang ni...jom² kita layan....




Tak Ku Sangka Tak Ku Duga - Apit ft Appy

malam...
ku tidur tak lena teringatkan dirimu
terimbas kembali kenangan lalu
alangkah indahnya bersamamu
mengalir air mataku menemani mlm sepiku
ku rindu saat bersamamu
sukarnya untukku melupakanmu

dahulu engkau berikan cinta
mengapa kini engkau berubah
manakah janji akan setia menanti
jikalau engkau tak lagi cinta
katakan saja aku tak kisah
dari kau terus membuat ku menunggu

tak ku sangka tak ku duga
perpisahan yang akan melanda
dah ku cuba pertahankan
namun dirimu pergi jua

cintamu bagaikan rembulan
yang hadir bila malam menjelang
kau hilang bila siang mendatang
begitulah sikap mu oh sayang

kau lontar cintaku ditepian
ku bagaikan hanyut di lautan
yang lemas di dalam percintaan
dipukul gelombang keresahan

mengalir air mataku
menemani mlm sepiku
ku rindu saat bersamamu
sukarnya ku untuk melupakanmu

p/s :- mari² layan jiwang di hari ahad cikHana...^_^

4 comments:

FarhanaDr

Amboi dia.. Pagi2 Ahad dh layan jiwang dah ni.. Huhuhu..

Nur Aainaa Khairunnisa

hahahaa...komen kamu tentang lagu tu pls....