14 Februari 2010

salam semua....
di kala ini ku menaip entri ini di kala diriku dilanda demam... huhuu... tu la seronok sangat main air kat bukit gambang sampai demam² ni... uhuhuuhu....


cincin di sarung tanda sudah berpunya

14 Februari 2010? apa yang aainaa nak coretkan ek? aainaa sambut valentine ke? owh tidak... apa yang pasti pada tarikh yang sama adalah tarikh kelahiran alongku.... tapi apa yang aainaa nak citerkan kat sini aderla satu memori manis yang berlaku kepada salah seorang anak sepupu ku Yana...


Yana bersama bakal mak mertua

apa la agak nya memori manis tu ek? pada hari ahad 14 Februari 2010 yang lalu... telah berlangsungnya satu majlis pertunangan bagi anak spupu ku.. YANA... wah apsal skema plak rasanya ayat ni.... takpe² kita teruskan.... majlis ni berlangsung kira² pukul 11 lebih dekat pukul 12 camtu tak silap...


sesi perbincangan

maka bermulala sesi perbincangan bagi menetapkan tarikh pernikahan dan majlis sandingnya... serta jumlah hantaran dan sebagainya.... apabila kata sepakat telah di capai... maka sesi wajib pabila bertunang ni di jalankan... apa lagi... sesi menyarungkan cincin telah di sempurnakan oleh bakal mertua Yana... maka terjalin la ikatan pertunangan antara yana dan tunang nya Sharafudin tak silap namanya.... tahniah ye...


bergambar kenangan

maka sesi bergambar pun bermula..ini antara gambarnya...


taraaaa!!!!


aainaa ngan Yana...^_^

*insyaAllah kalo takde aral atau halangan mahupun perubahan mereka bakal di satukan pada bulan 6 nanti....=)


6 comments:

ツbieaz@bie Azreenaツ

hehehe....
wat suspen jer ingatkan aainaa!!Hehehe

FarhanaDr

Wow.. Suke.. Bila nak smpai turn daku ni.. Waaaaa.. Tak sabarrrrr..

Nur Aainaa Khairunnisa

bie...isyh bukan aainaa la...anak spupu aainaa yang tunang...ehehehe...=)

Nur Aainaa Khairunnisa

hana...insyaAllah...tak lama lagi turn kamu la...kan skang kamu dalam hati ader taman...=)