Makin Bertambah...^_^

salam petang khamis.....
dah lama tak update entri rasanya... kemalasan + takde idea sebenarnya... uhuhuuhuh.... sebenarnya aainaa nak update pasal kenduri kawin anak sepupu aainaa.... tapi hold dulu la... takde idea nak menulis lorrrr....takpe ni just entri bergambar... nak share... malam semalam (4 OGOS 2010) salah sekor kucing aainaa selamat melahirkan... wah! cam orang plak kan selamat melahirkan....ekekekee....

mula aainaa ngan mak budget anak CHOKI² sekor jek sebab sebelum ni anak die sekor jek + perut die takde la besar mane.... sekali 3 ekor ok.... yg sekor tu sebijik ikut abang die koko...sama kaler n patern... ehehehee..... makin bertambah kucing kat umah ni.... okla...jom kita tengok gambo² mereka...=)



itu mak yg suluh nak pastikan kaler pe anak kucing tu...^_^



masih comot lagi anaknya...=)



sangat pandai mencari susu...



ini petang ni tadi...tak sampai sehari lagi..



ni kes berebut susu...



belum sampai sehari sudah gemuk²



ni kalo dah besar sikit ni mesti comel...^_^



masih berusaha....



ini la ibunya CHOKI²



akhirnya kembali aman...seme dapat susu...^_^


*semalam gak sekor kucing aainaa mati...LABU...mungkin tersalah makan apa² ni..sebab aainaa yg perasan semalam die cam lain macam...terbaring jek.....sedih....=(


2 comments:

Ery Farieha

wahh!
bertambah lagi ahli
ehhehe




tengok entry ni rindu kat anak2 kucing
nak balekkk!
wuuuu~