Kesal

salam semua...

salam petang selasa....ehehhehe....tetiba petang ni nak layan jiwang kan...lagu dalam playlist ni plak....aderh...cam tau² je....tapi sekali skala jiwang pe salah nya...jangan selalu...bahaya tu....membawa mudarat ti...ehehheee...^_^


jom layan lagu ni.....lagu lama ni...zaman² ku sekolah menengah....ahahaha...tapi lagu ni takde kene mengene ek ngan aainaa...just suka dengar je....kuikuikuii....



Kesal

Mungkin pedih tak kau rasa
Tertusuk sembilu
Kalau bijak ku menduga
Nilainya cintamu
Namun kini ku kesali
Apa yang terjadi
Kepadamu Ku berdosa
Oh sayang...

Manis yang kau inginkan
Tapi pahit yang kuberi
Salah aku keliru
Tak mengenal
Kaca dan permata
Oh... Oh...


Kesal... Bukanlah penawar
Untuk aku mengubati
Luka di hati mu...
oh kekasih...

Izinkan diriku hidup bersamamu
Untuk kali yang kedua
Ingin kuubati luka yang di hati
Dengan ketulusan
Cintaku kepadamu


*p/s... ahahahhaaa... ni la lagu Fairuz Selamat vokalis kumpulan ni dulu... ahahhahaa.... fairuz... ampun.... terpromosi la plak...... (^_^)v


6 comments:

~♥ iella ♥~

dlu minat betul kumpk Q-face nie.... tp sekarang dah menyepi....

FarhanaDr

Fairuz Selamat? Hahaha..

Nur Aainaa Khairunnisa

ahahhaaa...hana...kenal kah ngan fairuz selamat tu? bukan abgNgah kamu ke? ;p

Nur Aainaa Khairunnisa

iella...follow la blog fairuz selamat...ader link nya tu aainaa letak pada nama die tu...=)