Adira Af8

salam semua....

uhuhhuhhuu... kenapakah tetiba aainaa nak tulis pasal adira af ni.... ntah ek.... ahahhaaaa... padahal sebelum ni takde la teruja sangat dengan af² ni seme... tapi kali ni takdela teruja cuma nya tertarik dan terpesona dengan suara dan bakat peserta yang sorang ni....




tetiba terminat plak ngan peserta af yang sorang ni ADIRA pelajar dari SABAH.... sore dan cara persembahan nya yang tersendiri... membuatkan diriku terkagum.... ahhahaaa... mula terpesona masa die membawakan lagu KU PERCAYA ADA CINTA... lancar je die bawa... best.... uhuhuhuh.... sore nya yang tersendiri.... kemudiannya bila die membawakan lagi BIARLAH dari NIDJI.... satu persembahan yang sempoi tapi berjaya.....




tadi...masa duk klik sana klik sini kat YOUTUBE... saje cari persembahan ADIRA masa konsert 5 (maklumla takde astro kan)... so layan kat YOUTUBE je la.... minggu lepas die membawakan lagu SERI MERSING... dan hasilnya... sangat best! lenggok suara die... kelunakan suara nya... sangat memukau.... yela... Adira ni baru umur 19 tahun kan.... tapi cara die membawakan lagu asli tu tidak kekok dan lenggoknya menjadi.... tahniah untuk ADIRA!!! harapnya akan terus kekal ke final....^_^





Nama Penuh : Siti Adira Bt. Suhaimi

Tarikh Lahir: 19 September 1991

Tempat Lahir: Hospital Ranau, Sabah

Umur : 19 tahun

Jantina: Perempuan

Bangsa : Kadazan / Dusun

Agama: Islam

Tinggi : 152cm Berat : 48kg

Status Perkahwinan: Bujang

Pekerjaan: Menganggur

Pendidikan Tertinggi: SPM

Adik Beradik: 8 orang (bongsu)

Hobi: Dengar radio, makan, tidur & berangan

Gambar Peribadi: Pendiam, pemalu, aktif, penyayang.





*kredit pic to MURAI

6 comments:

FarhanaDr

Eh eh.. Maulana.. Hik hik.. ;p

Nur Aainaa Khairunnisa

kamu minta maulana ke hana?
uhuhuu...kalo laki ku minat alif...tapi
dah terkuar la plak....;p

shahrinabd

suke adira sbb dia comei and low profile. huhu

Nur Aainaa Khairunnisa

shahrinabd....plus sore die sedap...=)

sweeTSour

suara adira mmg best..tp Keyyah suka shahir n ain..hehe

Nur Aainaa Khairunnisa

aweeTSour....ehehhee...masing² punya pilihan sendiri...=)