Lafaz Cinta Ku


salam semua....
semalam...ntah apa mimpi ntah...dok belek² koleksi lagu dalam pc ni....pastu terjumpa la satu lagu lama dari kumpulan ni....pastu terus main la kan....hehehee....memang dah lama giler tak layan lagu ni..bila dah dengar semalam...sampai takleh berhenti ni...dok main lagu ni je...lagu lain seme tolak tepi ni....ehehheee...muzik die best...cam zaman² dulu punya...syok wo.....jom kita layan lagu dari kumpulan Q-face....'Lafaz Cinta Ku'....layannnnn....^_^





Lafaz Cintaku - Q-Face


Berikan aku lafaz rindumu
Sehangat kasih cinta pertama
Aku tak sanggup kaku menunggu
Di kamar seribu gelisah

Jangan biarkan
Aku tenggelam
Lemas di dalam penantian

Berikan aku lafaz cintamu
Sehangat bara merah menyala
Aku tak sanggup ragu di kalbu
Merubah keyakinan cinta

Bimbang berulang
Gerimis petang
Menjadi hujan kepedihan

Kasih... berikan lafaz rindumu
Kasih... berikan sinar kasihmu
Bimbang hati berteman
Bimbang hidup berkawan
(Lafaz) rindu yang sementara

Kasih... berikan lafaz cintamu
Kasih... berikan tulus jiwamu
Lama sudah menanti
Lama sudah ku cari
Cinta seteguh oh cintamu





*selamat mendengar...^_^


0 comments: