Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum semua...



wah..tengok kengkawan blogger dok post kad raya... aainaa pun tak nak ketinggalan post kad raya untuk semua sahabat² blogger aainaa...kaf ni wat sendiri ok... design sendiri... dah lama wat sebenarnya dari awal pose... tapi tunggu masa nak post jek... heheheee....

kepada semua sahabat² blogger aainaa... Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf zahir dan batin kalo ader catatan atau gurauan antara kita yg membuat kan anda terasa atau berkecil hati, aainaa minta maaf k.... Harap terimala kad ini seadanya k... aainaa sayang anda semua...♥

semoga keceriaan menanti anda semua di lebaran kali ni... pada sahabat² yg akan pulang ke kampung beraya tu... berhati-hatila di jalan raya tu... pada yg memandu tu pastikan kereta anda di servis dan anda rehat secukupnya dan pandu lah secara berhemah..♥ pada yg menaiki kenderaan awam tu...jaga keselamatan diri anda k...♥

4 comments:

B E L L A

dah amek dh kad ray ni,ada dekat sidebar blog,mehla dtg tengok yee. :)

Aainaa Khairunnisa

ok bella...ti aainaa jenguk k...=)

oMMy fiRuz

selamat hari raya utk aainaa jugak..akak amek kad ni..jgn lupe amek kad raya akak...