Dah Sampai....

Assalamualaikum sahabat ♥ aainaa semua.....


apa kene mengene? takde kene mengene...♥

anda sihat hari ni?? harap² semua sihatla ek dalam situasi sekarang ni yang menularnya kes² H1N1 ni...semoga semua sahabat aainaa di jauhkan dari virus tersebut...amin...♥

entri hari ni pasal apa ek? heheheeee...erm....semalam kan....lepas balik pada klinik teman mak wat checkup....masa nak buka pintu pagar umah tu...nampakla kat dalam peti surat tu ader pos ekspress...wah aainaa dapat pos ekspress... huhuu....aainaa amikla...padahal dah tau dah dari mane...saje je nak wat suspen kononnya....amik terus masuk dalam kete semula sebab nak g klinik lagi satu...mak ader temujanji doktor gak...wah banyak nya klinik mak ni...hhuuu...



dalam kete aainaa buka la pos ekspress tu...nak tau apa di dalam nya????? haaaaaa inila dier....

cd enFAIRUZ SELAMAT!!!!!



tapi simpan smula...balik umah baru dengar...hehheeee....

setelah berulang kali memutar lagu² dalam CD en FAIRUZ SELAMAT... aainaa telah jatuh hati sama lagu "Alahai Sayang"...lagu irama malaysia....aainaa memang suka irama malaysia.... best²!!! ♥... lagu ni mesra telinga....wah mesra telinga..ye la melodi dier kita cepat tangkap...memang layanla.... lagu lain bukannya tak best, BEST!!!! ♥ tapi lagu ni baru kali pertama dengar...yang lain dah penah dengar sebelum ni..heheee...;p



okla...tu je nak citer sebenarnya...jumpa lagi ek di entri akan datang...daaaaaa......♥

p/s :- TQ pada Fairuz n enRamlee atas kerjasama anda..(wah kerjasama apa la tu...huhuu...;p)

2 comments:

Bro_mie

same le kite....duk citer pasal apa yang posmen baru bagi.....huhu...

Aainaa Khairunnisa

hehheeee...kebetulan la plak...^_^