Lee Chong Wei ~VS~ Lin Dan (MALAM INI!!!)


salam hari ahad semua...
entri hari ahad arini berkisah tentang apa yg akan berlaku arini...ehehhee....selamat berhujung minggu semua ya...apa aktivitinya...ke kenduri kah? keluar berjalan² kah? dating ke? yang pasti nya akan ke kenduri sepupu ku arini kat permatang badak...tahniah la ye...nanti aainaa updatekan pic nya nanti....




tapi apa yang ligat berlegar dalam kepala skang ni tentang final badminton perseorangn sukan asia malam nanti antara Dato' Lee Chong Wei bertemu pemain China Lin Dan...wah! semangat nak tengok ni...yela semalam pasangan beregu negara dah kalah pada pasangan indonesia.....agak kecewa di situ...tapi takpe kalah bukan kerana tak melawan....tapi perlawanan semalam sangat sengit....uhuhuhuhu...sakit jantung gak la tengok semalam.....




apa pun malam ni jangan lupa tengok malam ni ader siaran langsung kan...jom ramai² menempek depan tv untuk menyaksikan finalnya malam ni...mengharapkan dapat la emas nya kan....tapi tetap mengharapkan persembahan yang baik dari dato' seperti semalam yang tenang menentang pemain china semalam....maklum la malam ni kan bertemu dengan musuh tradisinya Lin Dan kan....mengharapkan dato' malam ni turun dengan prestasi terbaiknya....


Jangan Lupa Saksikan
Final Badminton Perseorangan Sukan Asia 2010

21 November 2010 jam 8.30 malam di TV2

di antara


Dato' Lee Chong Wei lwn Lin Dan

Malaysia Boleh!!!!


Yeahhhhh!!!!



3 comments:

*Laut China Selatan*

i la yg akan konker tv mlm nih! jum2. huhhhhhhhhh. MALAYSIA BOLEH ;)

Nur Aainaa Khairunnisa

yeah! jom sama² penuhkan depan tv...ehehhee...semangat²!

Anonymous

Beyond any doubt blog with valuable informations.