Akhirnya MALAYSIA : SILVER



salam semua...

semangat arini nak update blog...semata-mata sebab layan final badminton sukan asia....keputusan nya sudah pun di ketahui....memang diakui Lin Dan memang hebat malam ini....TAHNIAH untuk CHINA kerana meraih EMAS....dan TAHNIAH juga untuk MALAYSIA kerana meraih PERAK....




syabas buat dato LCW yang memberi persaingan yang sengit terhadap Lin Dan di set pertama dan kedua...cuma nya pada set ke 3 tu je macam segala tindakan dan penyudahan dari dato' LCW serba kurang menjadi...yang pastinya perlawanan pada malam ni (21 November 2010) sangat menarik dan penuh dengan aksi² yang menarik dari kedua-duanya....sakit jantung gak la....ekekkkeee....

buat skuad badminton MALAYSIA...sila cuba lagi 4 tahun akan datang....semoga pada waktu itu EMAS mungkin milik kita....

sekian....

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA....

5 comments:

*Laut China Selatan*

yup. sngat seronk tgk diorg maen. bnyak sngt beza mse kat olimpik. huuhuuuu. mntak2 4 thn lg akn ade another CHONG WEI or maybe malaysian 'LIN DAN'

p/s : tahniah LEE CHONG WEI :)

Nur Aainaa Khairunnisa

tu la pasal....kalah kerana melawan....=)

apik pehe

tahniah jugak..tp 4 tahun akn datang..siapa akn gantikan dato lee chong wei?atau beliau masih bleh bertarung..hehe

Nur Aainaa Khairunnisa

tak taula tu...sebab aainaa de baca katanya Dato LCW nak kasi pemain baru amik alih....tunggu dan lihat je la...

Gadis Kampung

seronok tengok perlawanan badminton nie...enjoy sangat...