Tag dari Muhammad Firza Mohamed Jamri

ader lagi TAG...layan kan je la...

1. Anda rasa anda hot?

hot ke?? erm...no komen leh??? huhuu

2. Upload gambar kesayangan anda



3. Kenapa anda suka gambar ini?

kenapa saya suka gambar ni? kenapa saya suka gambar ni? sebab ia best!!! heheee...sweet sangat....♥♥♥

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?

sudah lama tak makan...bertahun kot...

5. Lagu terakhir anda dengar?

♫♫...I want to spend my lifetime loving you...♫♫

6. Apakah yang anda buat sambil selesaikan tag ini?

dengar lagu kat mp3 ni...layan fb..

7. Selain dari nama anda sendiri anda suka di panggil?

erk...pe ek??? pendengar yg setia...huhuuhuhu....

8. Tag lagi 6 orang tanpa rasa kekesalan.

farhana [yeayea!!!!]
Nuyulz [my luvly fren]
Fairuz Selamat [sungguh bz ngan teater cuci nya..]
siti firuz [mak dara terdiva ni..;p]
bieAzreen [kawan blogger ku di kejauhan]
zue [bawaku terbang ek zue...;p]


****Siapa no.1 kepada anda??
kawan blogger ku yang paling sempoi....tempat berkongsi cerita..hehheeee....tul tak hana????

****Bagaimana pulak no.3??
fairuz selamat??? sape dier??? artis...huhuuu....;p

****Pendapat anda pada angka 4??
angka 4??? E.M.P.A.T

****Kata sesuatu tentang orang no.2??
Nuyulz?? myluvly fren...♥

****Bagaimana pulak no.5?
bie?? ok² aja...(wah tak tau nak komen pe ni)

****Pendapat anda pada angka 6??
angka 6? kalo terbalik kan jadi 9...yeay!!!


4 comments:

[ N ] ZuLaiNa

aainaa...dulu zue da penah wat tagged ni~~
hehehe~~

Aainaa Khairunnisa

ok...takpe kalo dah penah wat abaikan je....hhhehee...;p

ツbieaz @ bie Azreenaツ

hi2 aainaa...wah!!!lama xsinggah sini heheh ;)
Bie penah wat tagged ni hurmmmm jadi kira langsai la ek kihkihkih..

apa2pun thanks alot ;p

Aainaa Khairunnisa

waaaa...dah penah wat ke??? erm takpela...huhuu...;p