♥...MINATKU...♥


Assalamualaikum semua....

lama rasanya tak tulis kat blog ni... buntu la... takde topik yg nak di kongsikan... kalo ader pun... sekerat je... pastu terus hilang idea nak sambung.... huhuuu.... takpe² kali ni aainaa nak kongsi salah satu kegemaran aainaa... apa la agak² nya kegemaran aainaa ni ek... huahuahuaaa... wat suspen jek.. padahal takde la suspen maner pun...


Antara koleksi Novelku

aainaa ni sebenarnya minat membaca... dari zaman sekolah rendah lagi... kalo zaman sekolah dulu kan slalu ader jualan buku² kan... buku yang pasti tak ketinggalan ialah buku novel remaja yang pasal penyiasatan tu... apa namanya dah lupa... yang mengisahkan sekumpulan sahabat yang diketuai Azrul.. pastu ader seekor monyet peliharaan dier nama bujal... buku tu memang feveret aainaa masa zaman sekolah rendah...


Kisah Satu Malam

bila dah masuk sekolah menengah dier dah ubah skit... wawawaaaaa... dah lebih kepada majalah hiburan... sebut je majalah pe yg aainaa tak beli... dulu tak pernah miss ni setiap bulan mesti beli... dah masuk form 3..aainaa mula layan novel tulisan
ahadiat akasyah... lagenda budak setan, kisah satu malam dan banyak lagila... tapi itu semua pinjam ngan kengkawan belaka... tak penah beli lagi... tau je la novel kan mahal... wawawaaaaa.. alasan....


Lagenda Budak Setan

pastu dah abis zaman sekolah menengah, melangkah plak ke zaman kolej... dan di sinila segalanya bermula... wah cam citer apa jek ayatnya..... dapat pulak member satu umah yang majoriti nya pencinta novel... hehheheheee... bila ader novel baru je mesti cari... pastu tukar² baca... semenjak tu jugak la aainaa start kumpul novel sendiri.... dalam koleksi aainaa sekanrang ader lebih 10 novel... dan hanpir kesemuanya terbitan alaf 21 dan tulisan
NORHAYATI BERAHIM... penulis pujaan ku.... hasil tulisan nya tak pernah gagal untuk buat aainaa menangis... wawawaaaa... jiwangnya.... nak wat camner... katanya jiwa sensitif... huhuuu...;p


Novel Paling Tebal (805 muka surat)

novel yang paling melekat dalam jiwa aainaa dan aainaa still ingat jalan citernya adalah semesti
"DIOMBAK RINDU" dan sambungannya "CINTA TIADA AKHIRNYA"... jangan ingat drama je ader sambungan... novel pun ader tau... hehheee... memang menyayat hatila citer tu... tapi yg seronoknya happy ending... heheheheee...


Antara Koleksi Terbaru

aainaa plak kalo ngadap novel ni memang tak pandang benda lain dah... akan fokus pada tu je... kalo leh nak habiskan terus novel tu... pernah sekali tu punya nak abiskan satu novel ni aainaa sanggup berjaga dari malam sampai pukul 6pagi semata-mata nak tau kesudahan citer tu... pastu mula pagi esoknya mata sembab hasil gabungan tak cukup tido ngan menangis... hehheee.....

wah!!! panjang plak tulisan aainaa kali ni... nak kalah kan cikHANA ke??? wawawaaaaa.... banyak plak idea berebut nak kuar untuk dicoretkan... hehheee... lancar je menaip ni...

ok.. jumpa lagi di entri akan datang...

p/s:- kekalkan minat membaca dikalangan kita... tak kirala novel ke... majalah ke... tak kisah asalkan ianya bahan bacaan yg elok.... ingatlah "MEMBACA SATU AMALAN MULIA"... yeay!!!!!


4 comments:

Farhana

Wahhhh.. Tahniah2.. Panjang gak.. Kalo boleyyy, cite stiap satu sinopsis novel2 tu sume, sure lagi panjang.. Hehehehe.. =p

~ Alamak.. Dh lama tak layan novel, sbb takut "jatuh cinta".. Hak hak hak.. =p

Apa contoh2 bahan bacaan tak baik erk??? Hahaha.. =p

Aainaa Khairunnisa

wah....agak melampau la kalo mau citer setiap sinopsis novel tu...memang tak agak la panjangnya...

apa contoh bacaan yang tak baik??? mau tanya lagi ke? wawawaaaaa...

pal7

ainaa..
pal pn baca novel jugak..tp sekejap2 jek..hehe..

Aainaa Khairunnisa

pal baca novel gak ek...novel camne....

padanla ayat jiwang...wawwawaaaa...;p