Mak dapat cucu....?

assalamualaikum semua...salam hari minggu.....

aderh....ngantuk betul mata ni...tidur ku terganggu dek kerana batuk ni...asyik terjaga je semalam...perit tul tekak....sore pun dah lain ni...dah lama tak kene batuk teruk camni sampai sore pun dah lain....malam semalam plak dah tau batuk...g makan ayam goreng...banyak lak tu..memang saje cari penyakit...huhuhu...;p


bulatnya mata ini budak...geram tul!!!

tajuk tu cam best jek kan....anak mak yg mane plak kawin dan dapat cucu ni??? setau aainaa adik beradik aainaa maner ader yg kawin lagi walaupun seme dah memang layak kawin pun...huhuuhu...;p

hahaahhahaaa...agak suspen tajuknya kan.... takdela.. sebenarnya awal pagi tadi kucing aainaa "Miko" melahirkan....hehheee....kenapa aainaa cakap cucu??? mak tu kalo ngan kucing² dier memang dier manjakan....kalo bercakap ngan kucing pun bahasakan diri mak...so tu yg aainaa cakap cucu...


Miko dan anak²nya...=)

kali ni miko punya anak 4...tak cam selalu..3 ekor jek...mula tengok tadi nampak 3 je...sekor lagi tak perasan...bila salinkan alas dier tu baru perasan ade 4 ekor....warna apa??? kali ni seme nya hitam...huhuhuu...takpe...janji comel²...tu je kot yang aainaa nak citer kan...jumpa lagi...daaaa

assalamualaikum....♥

p/s :- ni ader aainaa letakkan pic kenduri semalam (07/11/2009)...kenduri sambut menantu sepupu aainaa...



mak sedara ku


anak sepupuku Adam Danial


Pengantin sedang berarak


e'eh sape kat tepi tu????


Family Mak sedara


pengantin bersanding


Danial pun nak menepung tawar mak iti dier


smile....=)

2 comments:

Farhana

Haha.. Anak kusing ker.. Haha.. ;p

Aainaa.. Kawen laa.. Kate dah layak kawen.. Calon dah ade.. Kan kan kan??? ;p

Nur Aainaa Khairunnisa

ya..anak kucing laaa....

apa??? calon dah ader??? camner hana lagi tau dari aainaa ni??? sape calonnya hana???