♥...Hujung Minggu Yang Berlalu dengan Meriah...♥


salam hari jumaat semua....
entri ni sebenarnya dah lama dok berlegar² dalam kepala ni... tapi cuma tak sempat nak taip + takde kerajinan nak menaip.... uhuhuuhu... takpe²... kali ni akan ku habiskan entri ini... ekekkekee....



seri seorang pengantin...cantik!


hujung minggu lepas bz ngan kenduri kawin... memang dua bulan ni memang asyik kenduri je la kan... anak sepupu kawin... kali ni giliran abgJeff plak mengambil tempat... walaupun panggil nya abang tapi pangkat anak sedara sebab arwah abah nya sepupu aainaa... ekekkee...



bergambar selepas majlis pernikahan


majlis pernikahan di langsungkan pada 2 Julai 2010 di masjid Bukit sekilau pada pkl 10 lebih... lupa nak tengok jam... kalo nak ikutkan sepatutnya lepas isyak... tapi last minit tukar waktu.... tak kisah la tu.... alhamdulillah majlis berjalan dengan lancarnya... dan dengan hanya sekali lafaz.... abg sah menjadi suami kepada su... alhamdulillah.... kemudian nya ke umah su ader makan² skit... besela kan.....



di hari persandingan


keesokan nya... majlis persandingan di langsungkan di Malay Town.... kat mana Malay Town tu? ala bangunan tepi ECM a.k.a East Cost Mall tu... sbelah stadium tu.... ha kat situ la... pandai pun.... tapi pagi tu ader misscomunication skit.. menyebab kan hantaran dari pihak lelaki tiba lewat skit... ehehhehe... nasib ader yg dah sampai dulu kat malay town tu... tapi memang meriah la dengan berarak naik pedati dulu.. pastu ader kanak² bersilat... then baru berarak ke atas pelamin.... best²!



sesi menepung tawar



dah kat atas pelamin ni ader lagi adik² ni bersilat tau... cuak jugak tengok adik² ni... takut terjatuh dari pentas tu jek... uhuhuhu... nasib baik takde pape yang berlalu... alhamdulillah... maka sesi tepung tawar di mulakan dengan ibu bapa su dulu.. kemudian wakil dari sebelah abang... iaitu bapa dan ibu dara abang iaitu maklong dan ayah teh...



aainaa ngan mak bersama pengantin


selesai majlis persandingan..... berarak pula ke meja santapan... wah! ayat aainaa ke tu... ekekkeke... padahal masa ni ktorang dah g makan dulu kat tempat makan tetamu.... tapi bila di panggil untuk makan di tempat yg disediakan untuk keluarga pihak lelaki kami pegi lagi... ahhahahaa.... lepas tu pengantin g salin baju plak untuk potong kek.... baju yang di salin itu sangat menarik perhatian ok...sangat cantik... satu persalinan portugis... cantik... cantik.. cantik....^_^



persalinan ni sangat cantik!


ada orang tu malu² nak makan udang...;p


abang bersama adik²nya....=)


kemeriahan keluarga kami...^_^


dan lagi...^_^


kami sekeluarga plak lepak² kat tempat makan keluarga tu... memang seronok... happening je bila kumpul ramai² camni... apapun untuk abg ngan su



SELAMAT PENGANTIN BARU... SEMOGA TERUS BERBAHAGIA DAN DI BERI LIMPAH KURNIA DARINYA... AMIN.... TAHNIAH!!!

*tinggal 1 je lagi kenduri 31 julai ni.....=)


3 comments:

xazryx

wow .congrats2 .semoga berbahagia sll and jgn gado2 .

Anonymous

roziana ker yg kawin ni?